{"id":24001,"date":"2021-05-19T12:09:56","date_gmt":"2021-05-19T09:09:56","guid":{"rendered":"https:\/\/www.americanlife.com.tr\/?p=24001"},"modified":"2024-04-01T12:51:45","modified_gmt":"2024-04-01T09:51:45","slug":"izmir-en-iyi-ingilizce-yabanci-dil-kursu","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.americanlife.com.tr\/izmir-en-iyi-ingilizce-yabanci-dil-kursu\/","title":{"rendered":"\u0130zmir En \u0130yi \u0130ngilizce Yabanc\u0131 Dil Kursu"},"content":{"rendered":"

\u0130zmir’deki En \u0130yi Yabanc\u0131 Dil Kursu<\/strong><\/h1><\/div>

\u0130ngilizce kursu \u0130zmir<\/strong><\/em><\/a>; G\u00fcn\u00fcm\u00fczde bir\u00e7ok ki\u015finin \u0130ngilizce bilmiyor olmas\u0131n\u0131n temel sebebi, \u0130ngilizce kursu<\/strong> ya da okullarda verilen e\u011fitimin hal\u00e2 eskiden kalma geleneksel sistemlerle verilmeye devam ediliyor olmas\u0131. Oysa \u0130ngilizce e\u011fitimi t\u0131pk\u0131 dans etmeyi ya da araba kullanmay\u0131 \u00f6\u011frenmek gibi taklit ederek ve bol bol pratik yap\u0131larak geli\u015fen bir beceri e\u011fitimi olarak g\u00f6r\u00fclmeli. Nas\u0131l ki dans e\u011fitimi al\u0131rken e\u011fitmenler \u00f6rnek ad\u0131mlar\u0131 g\u00f6sterip taklit etmemizi sa\u011flayarak ad\u0131mlar\u0131 \u00f6\u011fretiyorsa, \u0130ngilizce e\u011fitimi al\u0131rken de \u0130ngilizce kursu<\/strong> ya da okullarda \u00f6\u011fretmenimizin \u00f6rnek c\u00fcmleler kurduktan sonra taklit ettirerek bizleri konu\u015fmaya te\u015fvik etmesi gerekiyor. American LIFE \u0130zmir Yabanc\u0131 Dil Kursu<\/strong> \u015fubelerinde klasik metotlara g\u00f6re \u0130ngilizce ileti\u015fim becerisinin geli\u015ftirildi\u011fi bir sistemle e\u011fitim veriliyor.<\/p>\n

Do\u011fru dil \u00f6\u011frenme y\u00f6nteminin nas\u0131l olmas\u0131 gerekti\u011fini bulmak istedi\u011fimizde bakaca\u011f\u0131m\u0131z ilk yer; kendi anadilimizi \u00f6\u011frenme y\u00f6ntemimizdir. Bizler k\u00fc\u00e7\u00fckken anne-babam\u0131z\u0131 dinleyip taklit ederek T\u00fcrk\u00e7e konu\u015fmay\u0131 \u00f6\u011frendik. Sonras\u0131nda a\u011fz\u0131m\u0131zdan \u00e7\u0131kan seslerin nas\u0131l yaz\u0131ld\u0131\u011f\u0131n\u0131 ve okundu\u011funu, en son dil bilgisi kurallar\u0131n\u0131 g\u00f6rd\u00fck. Bunlarla birlikte, ya\u015fam\u0131m\u0131z devam ederken \u00e7evremizden duyarak, okudu\u011fumuz kitaplar ve izledi\u011fimiz filmler sayesinde de kelime da\u011farc\u0131\u011f\u0131m\u0131z\u0131 her ge\u00e7en g\u00fcn biraz daha geli\u015ftirdik.<\/p>\n<\/div>

American Life \u0130ngilizce E\u011fitim Metodu<\/strong><\/h2><\/div>

Biz, American LIFE Dil Okullar\u0131 olarak bu \u00f6ng\u00f6r\u00fc ile T\u00fcrkiye\u2019deki 60 temsilcili\u011fimizde oldu\u011fu gibi \u0130zmir\u2019deki Alsancak<\/strong><\/a> ve Kar\u015f\u0131yaka \u0130ngilizce kursu<\/strong><\/a> \u015fubelerimizde de g\u00fcnl\u00fck hayatta kullanabilece\u011finiz dili \u00f6\u011freten Genel \u0130ngilizce E\u011fitimi<\/a> program\u0131m\u0131zda ana dili gibi \u00f6\u011frenme metodunu kullanmaktay\u0131z. Bu y\u00f6ntem; Duy – G\u00f6r – Anla – Tekrar et – Konu\u015f ve daha sonra Oku – Yaz sistemati\u011finin ard\u0131ndan dilbilgisi kurallar\u0131n\u0131n edinim ve kazan\u0131m yoluyla \u00f6\u011frenilmesini sa\u011flar. Konu\u015fma a\u011f\u0131rl\u0131kl\u0131 ve beceri odakl\u0131 bu y\u00f6ntemde dil bir ileti\u015fim arac\u0131 olarak ele al\u0131n\u0131r ve dilbilgisi kurallar\u0131n\u0131 ezberleyerek deftere yazmay\u0131 de\u011fil, kullanmay\u0131 \u00f6\u011fretir.<\/p>\n

American Life \u0130zmir \u0130ngilizce kursu \u015fubelerimizde<\/a><\/strong><\/span> verilen Genel \u0130ngilizce E\u011fitim program\u0131 uluslararas\u0131 denkliklere sahip olabilmesi i\u00e7in Uluslararas\u0131 Dil Standartlar\u0131\u2019na g\u00f6re dizayn edilmi\u015f bir e\u011fitim m\u00fcfredat\u0131yla y\u00fcr\u00fct\u00fcl\u00fcr. Bu m\u00fcfredatta g\u00fcnl\u00fck beceri hedeflerini i\u00e7eren kriterler bulunur.<\/p>\n

Kriterler her seviye i\u00e7in dinleme, konu\u015fma, okuma ve yazma olarak d\u00f6rt gruba ayr\u0131lm\u0131\u015f olup materyal se\u00e7iminde \u00f6\u011frencilerin ya\u015f gruplar\u0131, ilgi alanlar\u0131 ve ihtiya\u00e7lar\u0131 g\u00f6z \u00f6n\u00fcnde bulundurulur. En temel seviyeden ba\u015flayarak derslerde \u00f6\u011frencilerle \u0130ngilizce ileti\u015fim kurulur. \u00d6\u011frenciler, ihtiya\u00e7lar\u0131n\u0131 sadece \u0130ngilizce olarak ifade etmeleri konusunda te\u015fvik edilir.<\/p>\n<\/div>

\u00d6rnek Kriterler;<\/strong><\/h3><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>

<\/span> A1<\/span><\/span><\/span> <\/span><\/h3><\/div><\/div><\/div>

A1<\/strong><\/h3><\/div>